Friday, July 8, 2016

Masjid Ali Almurtaza اسلام علیکم

Masjid Ali Almurtaza
اسلام علیکم


 ہے کوئی الله کا بندہ جو میرے ساتھ مل کر اس مسجد علی المرتضیٰ کی تعمیر میں حصّہ لے

اور الله کے اس گھر کے کام میں حصّہ لے کر آخرت میں اپنا عالیشان گھر بناتے

میں کتنے دنوں سے آپ لوگوں سے فریاد کر رہا ہوں 

کیا اس دنیا میں کوئی ایمان والا اس مسجد کی تعمیر کی طاقت نہیں رکھتا

دیکھیں ہم دنیا کے بہت سے کاموں میں اپنا پیسہ لگاتے ہیں اپنے دنیاوی فائدے کے لیے

آج آپ جو بھی پیسہ اس مسجد میں لگائیں گے وہ آخرت کے فائدے کے لیے ہوگا

پلیز میری آپ لوگوں درخواست ہیں میرے اس کام میں مدد کیجے

یقین رکھیے آپکا ایک پیسہ بھی مسجد ہٹ کر خرچ نہیں ہوگا 

میں الله کو حاضر ناظر جان کر آپسے وعدہ کرتا ہوں

........................................................
....  PK34ABPA0010025023780024....  اپنے فنڈ اس اکونٹ میں جمع کرائیں



No comments:

Post a Comment